Svar på frågestund!

  DATUM: 2015-01-03 | TID: 19:33:00 | KATEGORI: Vardag | KOMMENTARER: 0
 Jennifer:
Har du någon blivit anmäld/ eller anmält någon? Varför?
Ja när jag blev våldtagen, nej har aldrig blivit anmäld.
 
Hur känns det att börja gymnasiet?
Lite pirrigt att träffa nytt folk & så.
 
Har du någonsin gjort något du ångrar? Vill du berätta det?
Japp, nej.
 
Vad tycker dina föräldrar om att ni förlova er? Grät du?
Dom var glad för våran skull dom sa inte så mycket, grät lite.
 
Mvh Jennifer.
 
 
 
Anonym:
frågor till Petra:
 
Hur ofta har du och kai sex?
Varje gång vi träffas om det nu är så viktigt att veta.
 
Hur länge har ni varit tillsammans?
6 månader den 24e januari.
 
Brukar du ge han en avsugning?
Beror på hur han sköter sig haha nä men händer väl ibland.
Frågor till Kai:
 
Är Petra det bästa du har haft sex med?
Si.
Varför friade du till henne?
För att jag älskar henne så otroligt mycket och för att hon betydeer allt för mig. Finns många fler anledningar men det är några.
 
Frågor till båda:
Hur träffades ni? Vem tog första steget? 
Vi var och drack i stockholm, vi hade suttit och kollat på varandra hela kvällen sen såklart klantig som jag är så spillde jag ut en öl där jag och två polare satt så då satte jag mig brevid kai och sen så började vi kyssas sen så sov jag hos han.
 
Kristina:
Hur ofta träffas du och din pojkvän? 
När vi känner för det.
 
Är ni seriösa med eran förlovning?
Japp det är vi.
 
Hur har ni det i erat förhållande?
Motgångar och medgångar kan man väl säga.
 
Ditt bästa minne med Kai?
Första gången vi träffades.
 
Anonym:
Vad gör ni när ni träffas?
Har sex, kollar på film och äter massa onyttigt.
 
Dina bästa kompisar?
Kai, Jimmy, Jossan.
 
Ska du köra folkrace i sommar? vilken klass ska du köra i senior eller dam?
Det får vi se men tror det blir dam klassen.
 
Stöttar kai din folkracesäsong i år?
Ja det tror jag.
 
Ditt bästa ligg och varför?
Kai, han kan sina grejer.
 
Det du:
Frågor till finaste Petra:
 
Varför så fin kropp hur har du fått den?
Har inte gjort nått speciellt har alltid varit smal.
 
 
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
3st.
 
Är eran förlovning seriös?
Japp det är den.
 
Anonym:
Lägg upp några fina bilder på dig och kai?
 
 
 
Lägg upp bilder på dina tatueringar och piercingar?
 
 
 
Lägg upp bild på era förlovningsringar?
 
 
Linn Jansson:
VIlket datum fyller du och din pojkvän år? 
25e novemeber fyller jag år, han fyller år den 15e februari.
 
Vilken tid föddes du och vart?
Södertälje sjukhus vet inte vilken tid jag föddes faktiskt.
 
Hur många killkompisar och tjejkompisar?
Vette fan.
 
Vad gör dig mäst ledsen?
Olika saker.
 
Vad gjorde du senast med din mamma och pappa?
Kolla tv med mamma och gick på bio med pappa.
 
Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän?
Snart 6 månader den 24e januari.
 
Vad gjorde du senast i dag?
Inget speciellt.
 
Kram Linn Jansson
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: