Sov så gott!

  DATUM: 2014-12-30 | TID: 23:27:12 | KATEGORI: Vardag | KOMMENTARER: 0
Tjena kollar just nu på tv, har nyss duschat skönt & plastat in min tatuering grymt, imorn är det nyårsafton fyfan säger jag bara ser inte fram emot den direkt är inte så taggad på nyårsafton har aldrig tyckt om den gillar inte raketer eller något sånt så tycker själva grejen är onödig men men får väl se hur dagen blir imorn kommer väl bli lika kasst som alla andra jävla år, ska snart gå & bädda ner mig i sängen & hoppas på att jag vaknar på ett helg okej humör imorn men känns verkligen inte som att jag kommer vara glad eller se fram emot dagen/kvällen imorn, hoppas ni iallafall får en trevlig nyårsafton & så, bloggar mer imorn godnatt på er & hoppas ni får den skönhets sömnen ni behöver! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: