Sängen!

  DATUM: 2013-02-27 | TID: 21:57:36 | KATEGORI: Vardag | KOMMENTARER: 0
Tjaba!
ligger i sängen och lyssnar på one direction bäääästa kollar runt lite på facebook och sova försökte sova för typ en halvtimme sen men är så sjukt nervös till imorn så de går verkligen inte så laddar lite med musik och försöker bli skit pigg sen så kommer jag ba slockna hahaha men iallafal kollade på tunnelbanan för en stund sen skit kul sen gick jag ut med hunden sen har jag försökt sova men de gick inte så jag lyssnade på musik iställe men de är naaajs kommer säkert somna snart men jaja.. 
Imorn ska ju jag åka folkrace upp på klubben i tullinge så det blir jävligt dålig uppdatering imorn på dagen men inget verkligen INGET går före folkracen folkrace det är allt! men kanske slänger in något inlägg innan jag drar mot banan vi får se hur mycket stress det blir på morgonen imorn men ska försöka, men ska fortsätta lyssna på mina boys nu da! så bloggar mer imorn!
kyss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: